vad har jag gjort karma?

ibland kan man undra, vad fasiken har jag gjort karma för att förjäna alla dessa plågor som varit min onsdag?
möte efter möte, gnäll efter gnäll och idioti efter idioti.
ovanpå allt detta gnäll råkade jag kasta mitt bankomatkort i tvätten på jobb, lycka till att hitta det igen. mitt finger gör ont och min fot gav vika. riktigt awesome! jag klagar bara lite rakt ut i intet. ibland behövs det också.

ibland är det precis som att varenda liten dålig grej man gjort i hela sitt liv vänder sig emot en på en och samma dag. arg man blir då. varför kan det inte vara jämna plågor? varför kan inte allt vara i helt balans? varför är jag emo? nej skaka av det.

men jag måste säga, att trots att detta nog är den värsta dagen någon någonsin upplevt i världshistorien, ja jag är seriös, kan jag inte låta bli att vara väldigt, väldigt glad. vetskapen av att jag snart får träffa den bästaste, finaste lilla filuren gör mig på så oerhört bra humör. även de mörkaste dagarna kan innehålla lite solsken, höhö get it? gult hår he-he-he!

så, nu har jag klagat av mig lite och beundrat av mig lite samtidigt, riktigt bra combo! jag är ständigt på jakt efter bra grejor att klaga på och sånt. jag tror jag ska utvärdera kissiesblogg snart, för det är så kul att hon är i yrväder.

/timopepp
 almostablog


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0