[gay eller inte] #4

hej! vad kul att hamburgarflipparna nr 1 i ystad, louise och natalie, tog illa vid sig när jag sa att där inte fanns plats i heaven för telefonförsäljare och hamburgarflippare!

på uppmaning av kimpa och ebbis, vad personlig min blogg börjar bli.. nämner namn och grejor, kommer jag köra en gay eller inte idag. mest för att hålla bloggen vid liv! so, here goes, idag kickar vi film!

*ps. i love you - boken, filmen, teatern, dataspelet eller whadever! nu gäller det ps i love you! flickan som förlorar maken som i sin tur skriver brev med utmaningar och upplevelser! kanske inte det bästa sättet att bearbeta en traumatisk upplevelse men hey, det funkade för henne! dock är det, som ebba sa, bara på låtsas. nåväl, filmen är värd och boken är SKITVÄRD! och alla dom säger säger att det är bögigt att gilla detta, alla dom ska dö, nästan. jag ska i alla fall göra kaos med dom! slutsats: inte gay!

*vampyrfilmer -
ja, edward tog världen med storm med sin kritvita hud, vässade framtänder och glittrande hud. sedan följer en våg av midnattsälskande-ljusskygga varelser som inte vill annat än att dricka blod på ett aningen sensuellt vis. eller, jag vet inte. jag har inte följt vampyrkurvan så jag kan ju inte säga att edwardo var först ut men jag tror det. först, så börjar väl vampyrer bli liiiiiite out-of-style nu va? kan man vara lite mer 2010? lite som zombietrenden. det är detsamma där. lite uttjatat nu. det hade varit häftigt om man gjorde en mash-up mellan ps i love you och alla vampyrfilmer där gerry dör men sedan återuppstår som vampyr och ska hämnas på alla hollys vänner och hennes mamma för att hon är taskig. hehe, awesome!
men trots denna grymma combo av de bägge tänker jag ge vampyrfilmer ett GAY!, mest för att dom glittrar (wtf?)..

/timopeppowardo
  almostablog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0