hans kungliga fuckup?

ärligt, när jag går in på aftonbladet vill jag läsa om folk som har gått ner 14 kilo på två timmar, snabba bilar och hur dåligt det går för saab. inte om kungen, vad är han för mig liksom?

nu har vår käre konung, som för en tid sedan yttrade orden "för sverige i tiden", mannen som fick totalt hjärnsläpp och upprörde ett helt samhälle då han kallade dom örebroare, gått på strippklubb.. öh vänta?

han gick alltså på en strippklubb? är det därför aftonbladet kör en hel bilaga om kungaskandalen, för att han gick på strippklubb?
hade mannen utklädd till en gorilla, sjungit evert taube rönnedal där han betonar vartannat ord fel samtidigt som han bajsade på plattan i stockholm och sedan försökt sälja det vidare till förmån för aidssmittade pandor (?!) hade jag förstått varför vår käre konung hade förtjänat aftonbladets första 300sidors bilaga, men för en strippklubb?

Varför skulle han inte få gå på strippklubb? han är ju man. jag vill gå på strippklubb, men jag känner att jag har lite svikande självförtroende för att vistas i en sådan miljö.
dessutom, var det inte typ 30 år sedan han ska ha varit på denna strippklubb? herregud journalisten som skrev artikeln var säkert inte ens född på den tiden.. (det var typ 13 år sedan jag vet, men 30 år lät bättre).

även om nu konungen roat sig, på skattebetalarnas bekostnad ofc, på en klubb där kvinnorna i personalstyrkan är mer eller mindre påklädda så är det väl preskriberat by now?
nej nu vill svenska folket se konungen abdikera och victoria vid tronen.. mm tills det kommer fram att hon snortat något i näsan i sina yngre dagar eller att hon sympatiserar med sverigedemokraterna, eller något.

/timoepp(s persson) mest för att jag kom på den i veckan och skrattade mig till döds
 almostablog

hh
hd.se lol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0