schulman

jag sitter och funderar.. vad har alexander schulman någonsin gjort världen?

man ser honom överallt och alltid ser han lika allmänt.. trött ut? sover inte karln?
nej men en helt ärlig fråga, har han gjort något som faktiskt gynnat någon annan?
jag menar, han drev en ganska framgångsrik blogg på aftonbladet okej, människor har fått hype för mindre, jag köper det.

men.. när killen lägger ner, varför fortsätter man hypa honom?
efter bloggen på aftonbladet, som jag ikke läst, gjorde han lite annat trams, bland annat dejtade han väl sveriges krokigaste människa? hmhm.. 

okej, man är inte felfri. men den här jävla showen på aftonbladets hemsida han hostade.. vad fan är det liksom?
jag kommer på mig själv att jag sett något "avsnitt". inte speciellt imponerande och dessutom var reklamen den drygaste och buffertiden den längsta, för ren skit!
okej, killen lever på gammal fame, jag halvköper det. han verkar nerkärad i någon brud som han gifter sig med och skriver en bok om, där förövrigt titeln i sig är en minibok.. come on!

sedan ploppar mannen upp i 6an, där han leder paradise hotel, vilket inte är helt otippat då "PH", som de coola katterna kallar det, ikke genererar något av värde. samma skit varje gång, vi dricker och hej vi blir fulla, vi har sex, vi blir ovänner! lite som big brother, fast med en pool. totalt meningslöst skit och jag föraktar alla som faller i klorna på detta hemska mainstreammonster!

så frågan återstår, vad har mannen gjort för att förtjäna all hype? misstolka mig inte nu, det här är inget om avundsjuka eller liknande, det är bara en spontan tanke som dök upp in my head. ganska roligt att få sina kluriga tankar besvarade! who's with me? vem har mer fått hype för inget?

/timschulpepp
  almostablog

Kommentarer
Postat av: elin

''lite som big brother, fast med en pool.'' hahaha, åh så bra du är!

2011-02-03 @ 10:41:05
URL: http://elincaisapernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0