jag heter arnold.. eller?

världens knasigaste. snackar om förlorad gnista och vips, här har vi en eld! överfett.

jag och min vän ebbovic har på det senaste snackat mycket om muskler. varför vet jag inte och muskler som samtalsämne faller VERKLIGEN under kategorin gay i [gay eller inte], som förövrigt var längesedan jag körde! hm.

i vilket fall som helst. vad är upp med muskler egentligen? ja, jag vet att man måste ha muskler för att kroppen inte ska vara en jäkla tråd, där är förövrigt kissie ett skitbra exempel, hon är tråd, men vad fan är upp med den jävla fixering som råder bland främst landets ungdomar? ju större muskler ju större bollar eller hur är det?

med svällande muskler kommer också ett svällande ego och tyvärr är det lite förmycket för somliga att hantare då de totalt kortsluter i deras minihjärnor! dessutom är det sjukt mainstream med muskler idag. och vad tycker vi om mainstream, barn? JUST DET! mainstream är GAY!

jag kan förstå att man har lite större muskler om man arbetar tungt eller man utövar en sport som kräver en lite större fysik, det är ju helt okej. men jag menar träna för tränandets skull, träna för att få den där pumpade sommarkroppen för att vad? ja vad ska man med den egentligen om man inte nyttjar den?

mm, jag vet precis vad som cirkulerar i skallen på dig nu.. "han är bara avundsjuk för att han själv inte har några muskler blabla".. håll käften. jag är inte avundsjuk. jag trivs sjukt bra som en spinkig man, jag ger trots allt kissie en match! jag behöver inga armar på 70 cm omkrets eller en mage man kan spela olika trumljud på. jag är ganska nöjd med min tråkiga klena kropp.. diggar tjejer muskler, fuck dom! jag lever på min bitterhet, inte mitt utseende. eller något!

nej men seriöst, är det inte ganska gay att ha feta muskler om man inte behöver dom? det är coolare att vara unik och klen! vem är med mig med en hög femma där?

/en timopepp på 60 stadiga kg
  almostablog


Kommentarer
Postat av: Erika Brice

bra skrivet tim!

2011-02-28 @ 22:40:53
URL: http://erikabrice.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0